FANDOM

Торњеви су високе структуре у облику ваљка (у облику квадра у Код Лиоко Еволуцији) које се налазе у виртуелном свету Лиоко. Могу да се „активирају“ у било ком делу и користи снагу и моћ суперкомпјутера. У Лиоку постоје 41 торњева: по 10 у планинском сектoру, по 10 у пустињском сектору, по 10 у шумском сектору и по 10 у леденом сектoру. У сектору 5 (Картагина) постоји један торањ (два од „Ксена 2.0“). У Кортексу има барем један торањ.

Опште одлике Уреди

Сваки пут када Ксена напада, он активира торањ и користи везу са реалним светом да покрене напад. Ови напади варирају од разних ствари, међутим, обично је циљ да се спречи да Лиоко ратници приступе Лиоку и фабрици.

Сврха торња је да користи праву моћ суперкомпјутера. Једноставни програми попут чудовишта и суперскенера не захтевају стварну квантну рачунарску снагу и покрену се без активираних торњева. Али, програми као што је полиморфни клон или, на пример, програм за јачање штитова подморнице Скидбладнир, захтевају екстремну количину рачунарске снаге. Торањ се активира тако да се додатна снага може искористити за покретање овог програма.

Aelita on a tower platform in Season 4

Аелита на доњој платформи.

Торњеви су непрозирне, цилиндричне структуре. Чудовишта у њих ући не могу, али могу људи и возила. Унутрашњост је глатка и цилиндрична са две платформе. При уласку, особа је на доњој платформи.

Ако особа скочи са доње платформе, усисаће их струја података и пренети или назад у тај торањ или у други торањ тог сектора. Ако је торањ успутни, струја ће их пренети у други сектор. Из неког разлога, активирани торњеви су од овог смисла блокирани.

Обе платформе имају око Ксене. Прстени на које особа крочи засветле. Када особа стигне у центар, може да отплута до горње платформе. Цео Ксенин лого се упали када особа стане на горњу платформу.

17 tower deactivated

Аелита деактивира торањ.

На горњој платформи се појављује интерфејс где се може приступити различитим подацима. У случају успутних торњева, интерфејси садрже податке о самом сектору. Ако је торањ активиран, интерфејс садржи податке о ономе за шта је активиран. Интерфејсима је могуће приступити и интернету, као што је учинила Аелита у првој сезони. И Џереми може да активира торањ.

Торњеви, као што се види у епизодама „Код Земља“ и „Контакт“ нису неуништиви. Ако мегатенк пуца на торањ, трешће се, а евентуално и уништити.

Ауре и њихова значења Уреди

Ауре су супстанце гасовитог агрегатног стања (укључене у торањ у Еволуцији) које су од кључног значења да се торањ препозна. Ево шта ове ауре значе:

Торњеви

Торњеви (сезоне 1-4.)

ТорњевиЕволуција

Торњеви у Еволуцији.

Код Лиоко: Сезоне 1-2 Уреди

  • Плава - Торањ је неактиван.
  • Црвена - Торањ је под Ксенином контролом.
  • Бела - Торањ је активирао Франц Хопер.
  • Зелена - Торањ је под Џеремијевом контролом.
  • Тамнотиркизна - Торањ је успутни торањ.

Код Лиоко: Сезоне 3-4 Уреди

  • Бела - Торањ је или активирао Франц Хопер, неактиван или успутни торањ.

Код Лиоко: Еволуција Уреди

  • Љубичаста - Торањ је активирао професор Тајрон.
  • Светлоплава - Торањ је под Џеремијевом контролом.
  • Неактивни торњеви су затворени и немају ауру.

Галерија Уреди