FANDOM

Secondaires 0962

Сузана Херц.

Сузана Херц је разредни старешина и професорка природних наука на Кадик академији. У епизоди „Погрешна експозиција“ сазнајемо да је она заменила Франца Хопера након његовог нестанка десет година пре сезоне 1. Најупадљивији су њена сиво-браон коса и глас, због којег звучи старија. Од прве сезоне до почетка четврте сезоне носила је бордо мајицу и црну сукњу. Касније је носила гримизну мајицу и светлобраон панталоне, али никад ништа у серији без лабораторијског мантила и наочара.

Џим Моралес, професор физичког васпитања на академији и надзорник, представљен је као да је заљубљен у гђу Херц, што се често види због емоција које искрсну када је назове Сузана. Гђа Херц има и добре и лоше ђаке, међу којима су Џереми и Херв миљеници, њени најбољи ђаци, а Од и Улрик као њени најгори ђаци. Она је чак хтела да се Улрик пребаци у поправни девети разред због лоших оцена у епизоди „Реинкарнација“. Тада је и професорка тражила Џимову помоћ да је вежба танго због тога што ће у недељу седмице догађаја ићи са својим пријатељем Педром на матине-игранку и ручак.