FANDOM

Стршљен је Ксенино чудовиште које је међу најслабијима и прво летеће чудовиште у серији Код Лиоко. Често насељава пустињски и планински сектор Лиока.

Изглед Уреди

Стршљени личе на комарца/осу без удова са десет танких крила. Леђа су им светлозелене боје са тамнијим шарама. Њихов трбух светложут, такође са тамним шарама. Стршљени имају овалне светложуте главе са тамним Ксениним оком – њиховом најслабијом тачком. Они имају и „кљунове“ у усном делу главе. Као већина оса, пчела и правих стршљена, они имају жаоке из којих пале ласере.

Способности Уреди

Стршљени су у стању да лете и често иду у великим ројевима, што их чини опасним, чак иако су међу најслабијим чудовиштима.

  • Ласери: Стршљени су у стању да пале ласере из својих жаоки. У првој сезони, могли су да пале непрестано, мада им је у осталим сезонама ова способност укинута. Ласер снижава око 20 животних поена.
  • Отровна течност: У сезони 1, стршљени су могли да луче отровну, тамнозелену течност из својих „кљунова“. Ова течност је опасна, јер, за разлику од ласера, чини мању штету, али дуже делује, због чега жртва ове течности може за неколико минута да изгуби доста животних поена (претпоставља се да је вредност снижавања животних поена 5 за неки временски интервал). У епизодама „Сателит“ и „Осе у акцији“ ова течност је испуштала и токсичан гас.

Занимљивости Уреди

  • Стршљен може да се девиртуелизује ако се веома брзо забије у зид (виђено у епизоди „Неочекиван обрт“).
  • Од је једина особа у серији која је од токсичне течности изгубила животне поене, чак иако је Аелита замало била оштећена.
  • Ако је жртва у скученом простору или непокретна, кружиће око ње у пуцаће са свих страна.
  • На француском, стршљени се зову Frôlion.

Галерија Уреди

Ксенина чудовишта
КанкрелатСтршљенБлокКрабаМегатенкЧуварТарантулаПузавацМедузаРажаКолосАјкулаУгорКаламарСпектриЗомбиПолиморфни клон