FANDOM

Lyoko's Core!

Срце Лиока.

Срце Лиока се налази у средишту Картагине. То је најважније и најзаштићеније место у целом Лиоку, које садржи све битне податке о њему. Када би се срце уништило, цео виртуелни свет би нестао. За постојање срца сазнало се у епизоди „У срце“, првој епизоди треће сезоне.

Изглед Уреди

Оно се налази у комори на јужном полу Сектора 5. Срце Лиока састоји се од три елемента: холомапе и два штита. Холомапа представља Лиоко, која се мења у зависности да ли је неки површински сектор уништен. Холограмску мапу штите два коцкаста штита, која се окрећу у разним смеровима, а мапа се ротира заједно са њима. Штитове је могуће уништити, при чему тај штит експлодира у црвене делиће. Када су уништена оба штита, могуће је уништити срце у једном потезу, а самим тим и цео Лиоко.

Историја Уреди

Ксена је покренуо напад на срце Лиока у епизоди „У срце“, када је послао гомилу чудовишта у комору. Ово је био први пут да је Ксена покушао да уништи Лиоко.

Ксена је следећи пут напао срце Лиока у епизоди „Дигитално море“, када је у исто време подигао ниво дигиталног мора у планинском сектору где се налазио и активирани торањ, како би без сметње могао да уништи Лиоко.

У епизоди „Аелита“, Ксена је напао срце Лиока баш када су се Од и Аелита спремали да напусте Сектор 5.

У епизоди „Привремено лудило“, Ксена је по први пут уништио оба штита срца. Аелита је заштитила срце на време.

Ксена је опсео Улриково тело у епизоди „Реинкарнација“ како би уништио Лиоко. Користио је зрак своје сабље (ту могућност дао му је Ксена) да брзо испразни животне поене штитова.

Ксена поново напада срце Лиока у епизоди „Финална рунда“, када је и уништено. Ксена-Вилијам је наредио свим пузавцима да пуцају у једном тренутку, услед чега је цео један штит експлодирао. Када Вилијаму ништа више није стајало на путу, уништио је сферу, а самим тим и Лиоко.

Срце Лиока је обновљено у епизоди „Вилијамов повратак“ и поново се појавило у епизоди „Радије не бих о томе“, када га је Вилијам са ражама напао. Оно се последњи пут појавило у епизоди „Битка до краја“, када је послат јак енергетски сноп за уништење Ксене.

У Еволуцији, срце се појављује први пут у епизоди „Вирус“.

Галерија Уреди