FANDOM

Spectre

Спектар у епизоди „Има ли кога?“.

Спектри, такође познати као духови, компјутерски су програми са физичком формом у стварном свету. Они нису Ксена, већ само фрагменат његове воље.

Изглед Уреди

Како сам Ксена не поседује физичко тело, и ови спектри су бестелесни. Ипак, често су приказани као црна, еластична, духолика маса, која користи електричне путеве. Ипак, спектар ће попримити тело ако опседне жртву, или безумно или умно биће. Када се то деси, жртва добија могућност пикселизације.

Способности Уреди

Спектри настају активирањем торњева. Они затим шаљу дигиталан импулс који пролази изузетно брзо кроз све мреже и скупља велику количину енергије, а који се затим усмерава на одређени циљ из кога ће изаћи (на пример, кућиште рачунара) у виду спектра. То је могуће учинити и обрнутим путем.

Опседање Уреди

Главна моћ спектра. Користе тело домаћина, што даје могућност програмеру спектра да контролише системе, физичке објекте и жива бића.

Спектар који контролише домаћина ће нестати ако се деактивира торањ, без обзира на ситуацију. Жртва ће изгубити свест и сећање да је уопште била под туђом контролом.

У епизоди „У топ форми“, Џереми је био у стању да пошаље спектра који ће Оду дати спектарске моћи, а да контролише себе. Овај процес зове се „Џеремификација“.

Галерија Уреди

Ксенина чудовишта
КанкрелатСтршљенБлокКрабаМегатенкЧуварТарантулаПузавацМедузаРажаКолосАјкулаУгорКаламарСпектриЗомбиПолиморфни клон