FANDOM

Овај чланак је о епизоди. Ако сте тражили виртуелну област, проверите чланак Реплика.

Реплика
Lyoko73
Датум емитовања (Француска) 21. август 2007.
Датум емитовања (САД) 24. јул 2007.
Оригинално име Réplika
Енглески назив Replika
Сезона 4
Епизода сезоне 8
Епизода серије 73
Списак епизода
Претходна епизода
Брзи курс
Следећа епизода
Радије не бих о томе

Реплика је осма епизода четврте сезоне и 73. епизода серије Код Лиоко.

Тема Уреди

На Кадик академији је ноћ и сви ученици спавају. Тачније, скоро сви; Од игра игру на свом GameBoy Advance SP-у. Улрик покушава да га игнорише и једва успе да заспи. Ово има последице, јер је ујутру Од преморен и касни на час физичког, кажући Аелити да смисли изговор. Када је Џим хтео да провери да ли има ђака одсутних са часа, она му је рекла да се Од није осећао добро и да је стога отишао у амбуланту.

Међутим, Џим се повреди када изводи скок увис и одлази - уз Јоландину помоћ - у амбуланту. Међутим, схвата да Од тамо није ни отишао. И он и Аелита послати су у канцеларију директора Делмаса и добијају казнену наставу. Од је узнемирен јер Аелита није смислила другачији изговор, док је она љута на њега што се успавао. Стога се посвађају. Николас онда дође и пита Аелиту да ли жели да иде на „фантастично и задивљујуће искуство са њим на месечини“ те вечери и она, из ината према Оду, слаже се.

У трпезарији за време ручка, Џереми, упркос хладном рату између Ода и Аелите, предлаже да путују у дигитално море и да истраже шта је заиста била сфера на коју су наишли прошли пут. Због тога Аелита каже Николасу да не може да иде са њим. То Николасу ствара проблем, јер нико други од девојака не жели. Онда му пада на памет да позове свог пријатеља Херва. Те вечери, Лиоко ратници иду у фабрику и испоставља се да је Николасово „фантастично и задивљујуће искуство“ ништа друго до пецање на реци Сени. У том тренутку он и Херв примећују Аелиту како са осталима улази у фабрику. Он оставља пецање за други пут и одлучује да их прате.

Џереми виртуелизује групу у Сектор 5. Још од доласка у собу са скенерима, Аелитина и Одова свађа почиње да нервира и остале. Они се укрцају на Скидбладнир и испловљавају из Лиока. Како би брже нашли анонимну сферу, користе везни канал. У међувремену, Херва напада страх од висине код ужади на уласку у фабрику и чак се боји да ће умрети, као и да неће моћи да призна Сиси да је луд за њом! За то време, Лиоко ратници стижу код сфере и користе програм за дешифровање како би могли да уђу. Онда Скид полако уђе у сферу.

Испоставља се да је сфера заиста реплика - у суштини, потпуна копија сектора Лиока, у овом случају шумског, коју је створио Ксена. Пошто је Улрику и Јуми доста Одове и Аелитине свађе, управо они добијају задатак да истраже овај нови свет док двоје посвађаних чувају подморницу. На Земљи, Николас и Херв су у котларници, на путу да открију лабораторију и суперкомпјутер. На реплици, Аелита и Од се коначно помире када стигне пар мегатенкова који напада Скида. Аелита користи креативност да створи велики зид да заштити подморницу док Џереми усмерава доста енергије суперкомпјутера на штитове. У међувремену, Херв случајно стане Николасу на руку, због чега је овај јаукнуо. Џереми онда проверава камере и сазнаје шта се дешава. Међутим, на помоћ повратка у прошлост може да заборави јер због енергије усмерене на Скидове штитове не може да га покрене. Обавештава Јуми и Улрика о нападу на Скидбладнир и иде да отера Николаса и Херва. Он баца металну шипку на под, и Николас одмах креће за њим. Џереми успева да им умакне у лифт када је Херв случајно пао у воду која је ишла у котлове и блокира лифт.

На реплици, Вилијам се појављује и Оду понестаје ласерских стрела. Вилијам га надјачава и скуца са платформе, док га Аелита брзо девиртуелизује да не падне у дигитално море док се бори са једним мегатенком. Јуми и Улрик се врате, а Улрик се закуца овербајком у мегатенка, гурајући га у дигитално море. Знајући да је надјачан, Вилијам бежи. Међутим, Николас и Херв даље чекају код лифта и Од има идеју, али му је за то потребно да се Аелита врати на Земљу. Улрик је девиртуелизује док Јуми са њим иде назад у Лиоко, управљајући Скидом. Након што се Аелита вратила, испоставило се да су се Аелита и Од у лифту пољубили да отерају Николаса и Херва. Њих двојица коначно оду.

Касније се Лиоко ратници скупе у лабораторији. Џереми је нервозан, пошто постојање реплика наговештава да има доста суперкомпјутера које контролише Ксена како би их стабилизовао. Како би се отарасио Ксене, мора да нађе начин да их уништи. Касније на академији, како никоме не би ништа било сумњиво након онога што су видели Николас и Херв, претварају се да су и даље у свађи. Након што је Херв рекао Сиси шта је видео, она (Сиси) га је смакнула у лице.

Занимљивости Уреди

  • Ова епизода бележи први пут да је неко осим Аелите управљао Скидбладниром. То је други пут извео Од у епизоди „Право на хвалисање“.
  • Један од Џеремијевих снимака за поздрав у епизоди „Одјеци“ је из ове епизоде.

Галерија Уреди