FANDOM

Polymorphicspectre

Полиморфни клон Џеремија љуби Хајди Клингер.

Ако сам добро схватио, један од ова два је полиморонски клон, је л' тако?
Од, „Ксенин пољубац

Полиморфни клон је посебна врста спектра која се појављује у серији. Прво објашњено појављивање полиморфа било је у епизоди „Ксенин пољубац“.

Изглед Уреди

Реч „полиморф“ потиче од грчких речи: πολύς (полис), што значи пуно, и μορφή (морфе), што значи облик, јасно објашњава да је у питању спектар који се може мењати у кога год хоће. Спектри се једино могу препознати по оку Ксене на њиховом челу у неким тренуцима. Док се мењају, они постају као спектри: тамнољубичасто, желатинозно биће, које мења свој облик.

Способности Уреди

Ксена је употребио полиморфног клона у епизоди „Ксенин пољубац“ како би убацио Лиоко ратнике у свађу: клон је прво у епизоди постао реплика Џеремија како би пољубио Хајди Клингер (девојчицу са којом се Од још није забављао). Потом се променио у клона Јуми који је пољубио Матијаса Барела. Виђено је у тоалету како се клон мења из клона Јуми у клона Улрика, који је касније пољубио Сиси. Клон у Аелитином облику је пољубио Николаса, док је касније клон Јоланде Перудин пољубио Џима.

Клон се преобразио у Џеремија да превари Аелиту, али наилази на правог Џеремија и остатак групе. Од је остао да задржи клона док остали иду до фабрике, при чему се овај променио и у Жила Фумеа, професора друштвених наука, Сузану Херц и Џима Моралеса. На крају епизоде клон се мења у неке од главних ликова.

Полиморфни клон се опет појавио у епизоди „Уводни наступ“. Заузео је облик Криса Моралеса.

Ксенина чудовишта
КанкрелатСтршљенБлокКрабаМегатенкЧуварТарантулаПузавацМедузаРажаКолосАјкулаУгорКаламарСпектриЗомбиПолиморфни клон