FANDOM

Песма убица
18 killer music
Датум емитовања (Француска) 31. децембар 2003.
Датум емитовања (САД) 12. мај 2004.
Оригинално име Musique mortelle
Енглески назив Killer Music
Сезона 1
Епизода сезоне 18
Епизода серије 18
Списак епизода
Претходна епизода
Амнезија
Следећа епизода
Граница

Песма убица је осамнаеста епизода прве сезоне и серије Код Лиоко.

Тема Уреди

На почетку епизоде, Од слуша веома безобразну песму док Улрик учи за тест из физике (названу „Све бих дао да будем зао“). Каже да нико не зна ко је творац. Међутим, да све буде још горе, иако је лепо питао, Улрик ни даље нема мира; Од не намерава да престане са певањем. Пошто је љут, иде да учи код Џеремија, који ради на роботу. У међувремену, Од наставља да слуша музику, али након неколико секунди се одједном онесвестио. Киви скаче около и лаје.

Улрик и преспава код Џеремија, али лоше, јер је овај константно говорио у сну речи које Улрик описује као „О, Аелита! О, Аелита! Ти си ми у сновима! Једва чекам да…“ и слично, много на Џеремијевој осрамоћености и Аелитиној срећи. Након спремања, оду у трпезарију. Од се уопште није појавио, због чега Џереми и Улрик одлуче да иду у његову и Улрикову собу за време малог одмора. Налазе га са осмехом, али онесвешћен и Улрик је уплашен.

У амбуланти, Јоланда схвата да је Одов срчани пулс страшно спор, тако да сместа бива пренесен у болницу и са њим иду Улрик и Џереми. У међувремену, на изласку из зграде природних наука, Јуми примећује Сиси у чудном стању, са слушалицама на глави, која се затетурала и пала. Она јој скида слушалице, али при кратком слушању музике почиње да јој се врти у глави - музика је иста коју је Од слушао. Брзо је постала свесна и води Сиси у амбуланту. У болници, Одов крвни притисак иде доле и Улрик бламира себе за то што се десило, сматрајући да је требало да буде са Одом. Џереми контактира Аелиту, која убрзо примећује снажне пулсације у планинском секторуКсена… се пробудио! У међувремену у амбуланти, Јоланда је наместила пријатну музику на радију, али се музика убрзо мења у исто што је Од слушао и медицинска сестра пада у несвест. Јуми, која се опирала, схвата да је музика стопроцентно начин Ксениног напада: вештачка интелигенција нема довољно енергије, па није способна да директно напада људе, тако да је употребила песму којом је бацала људе у кому или стање слично параплегији, да не помињемо како су одељци за кардиологију претрпани жртвама.

Улрик и Џереми иду у фабрику, док касније стиже и Јуми, која је јавила Џеремију да је открила да Ксена напада правом правцијатом песмом убица, која напада централни нервни систем преко сензитивних нерава за пренос чула звука. Улрик бива виртуелизован у Лиоко и налази Аелиту. При бици са блоковима, један од њих је заледио Улрика на три минута, док стиже и Јуми. Покушавајући да уништи блокове трипликацијом док су Аелита и Јуми јуриле ка торњу, девиртуелизован је. Он пада у несвест јер је Ксена запоседнуо радио мреже и телевизију, инфицирајући их својом музиком. То се десило и Џеремију, али је успео да унесе координате за повратак. У Лиоку, постојала је препрека летећих платформи и Аелита успева да сасвим стигне до торња (Јуми није могла даље због тежине препреке). Уноси код „Лиоко“, спречавајући Ода и многе жртве да уђу у асистолију. Почиње повратак у прошлост.

Враћамо се у време у ноћ пре теста. Од сада слуша песму „Под мојом маском“, чији је творац Клегматик. Улрик овог пута није био изнервиран.

Занимљивост Уреди

  • Име епизоде на француском је Musique mortelle, што се дословно може превести као Смртоносна песма.
  • Песма коју је Ксена створио се зове „Glad When You're Bad“ на енглеском, што се може превести као „Задовољан кад си зао“ на српски језик. Име песме на француском језику је „Vous ne devriez pas“.

Галерија Уреди

Епизоде прве сезоне
Ксена се будиЏиновски медаТешко је поверовати док не видишРаспуст у димуДневникВелики кварСтрашна дилемаПроблем са ликомРезСателитДевојка из сноваНевољаОсе у акцијиУ прави часЗамкаГас смејавацКлаустрофобијаАмнезијаПесма убицаГраницаРоботиНулта гравитациона зонаРутинаПрипрема за журкуЛажни светКод ЗемљаЛажни почетак