Fandom

Код Лиоко вики

Од Деларобија

srЋирилицаLatinica

32странице на викију
Add New Page
Коментари3 Share
Од Деларобија
Odd.png
Од.png
Физички и биографски подаци
Члан Лиоко ратници
Пол Мушки
Године 13
Националност Француска
Висина 1,43 м
Тежина 32 кг
Боја косе Црна
Боја очију Црне
Породица Отац: Роберт Деларобија
Мајка: Маргерит Деларобија
Сестре: Елизабет, Луиз, Полин, Мари и Адел
Живи у Кадик академија
Парови Саманта
Аелита
Сиси
Ксена га је запосео? 1 пут као зомби, у епизоди „Напад зомбија
Информације у серији
Глумац/глумица (Еволуција) Гуливер Бевернаеж
Прва привиђење: Ксена се буди
Последња привиђење: Последња мисија

Од Деларобија је ученик на Кадик академији, и је најкомичнији од Лиоко ратника. Има плаву косу са ружичастим прамеом. Најсмешнији је у групи. Такође има много више енергије од било кога из групе, а и најгенијалнији је. Има пса по имену Киви ког скрива од Џима и осталих наставника. Женскарош је. У Лиоку је љубичаста мачка на летећем скејтборду и спаљује ласерске стреле. Његово возило је оверборд. Саманта је једна Одова девојка. Кад је Аелита дошла у стваран свет, Од јој је ко бајаги био рођак. Од је врло духовит и увек засмеје друштво.

Карактеристике

Од је, пре свега, веома посебан карактер, и доводи у серији своје делове лудилом. Он јасно показује своје комплетне ноншалантност захваљујући свом изгледу, што је одраз његове личности. Увек обучен у розе или љубичасте, његова плава коса увек тонирана у предњем са пламену боје и чешљан до тачке (захваљујући тони гела да га држе на мјесту), и његови индивидуалистичка одећа јасно указују на весело и несташно особу коју је Од.

Увек у добром расположењу без обзира на околности, увек у потрази за новим вицевима за своју публику, или добар виц за коришћење, у комбинацији са својим малим растом (донекле ублажити његову фризуру) само чини га још значајније. Он није много осетљив, понекад може да постане груб и болно другима, посебно у случају његовог пријатељице Сиси који је често мета његових вицева. Он је врло ексцентричан, он увек изненади своје пријатеље са својим новим ставовима и његовом осетљивом страном, који их често зачуди, али их понекад узнемири превише. Од није увек имао ову фризуруr. У „Ксена се буди“, пред његовим авантурама у Лиоку, његова коса је била равна и кратка.

Он је у истој учионици са својим пријатељима, а нема посебно екстремно зрелост, често се понаша детињасто. Живот се не чини да му било више него једноставна игра, што објашњава своје школски тешкоће. У свакодневном животу или у учионици, је тешко да се уради, посебно док се забавља истовремено. Срећом по њега, Од може да рачуна на своје пријатеље да га држи на ниво курса.

Једини разреди да се труди да обратите пажњу на су уметничке теме, у којим је посебно најбоље. Он је рођен у породици светски познатих уметника, природно је само да би он наследио од својих родитеља радозналост и свест да је за њега су тако карактеристични, помагали и по својим претерано потпорним родитељима.

Од је мало заинтересован за све, као што су мода, сликарства, и одређене спортске активности као што су жонглерство и акробатике (који служе као обука за своје експедиције на Лиоку). Изгледа да има посебан интерес за музику, која се појављује у бројним епизодама. Без категоризације, воли скоро све жанрове, али воли рок музику, који он сматра истинску култ и наступа са другима на басу и гитари.

Као још једна карактеристика, Од је Кивија радостан власник, мали пас непознате расе, и чудне појаве. Киви није изузетно светао, и преузима ризик за свог господара који га је чак прокријумчарио у аеродрому, где је забрањено животиње. Ипак, он постаје од велике користи у групи, понекад чак и штеди њихове животе.

Он је у 4. разреду на Кадик Академији за сезоне 1-2 и у 3. разреду за сезоне 3-4. У сезони 2 он има 12 година, и у сезонама 3-4 она има 13 година. У Код Лиоко: Еволуцији, она има 14 година и у је у 2. разреду.

Односи

Од је од сваку девојку у својој учионици, без Сиси који не може да издржи, а Аелита који се маскирао у академији као својом братучедом, а она је заљубљена у Џеремија и она не може да излазим са Одом (али у епизоду „Реплика“, Аелита и Од су се пољубили како би се преварити Николас и Херв). Од свих тих девојака, Саманта је била једина која је способна да Од постаје луд - буквално. Од има јаке романтична осећања према њој. Она се појављује у епизоди „Припрема за журку“, где је покушала да украде лаптоп. После повратак у прошлост, Џереми је дао Саму лаптоп. Пошто је Сам преселила на обалу, два нису били у стању да виде много једни о другима, али у епизоди „Финална рунда“, Од се састао са Самом поново, али мора да оде јер има важну мисију у Лиоку. У Код Лиоко: Еволуцији, Сам враћа у Кадик и живеће на академији за неко време, али је касније постаје веома узнемирена због збрку са њом, јер ју је назвао „цвекла“, јер Ксена га напао. Он покушава да се извини са њом, чак иду тако далеко да јој купи хиљаду црвене руже.

У Лиоку

Оруђе

  • Ласерске стреле.png Ласерске стреле: Од је способан да баци стрелице од његовог шпалир на луку руци. Прво, Од има 10 стреле, али у сезони 2, Џереми повећава број стрелицама. Међутим, када Одове стреле се исцрпе, Џереми може да их допуни.

Moћи

  • Штит: Од може да ствара штит испред њега за заштиту од пожара и других. Претпоставља се да он не може да задржи стално, или понекад га изгуби у погрешно време. Овај штит изгледа да прикупи највише 100 до 150 бодова штете (уништен после три раже пуцњаве у једној епизоду). Штит се ретко користи. На Земљи као спектру, штит се више користи.
  • Антиципација: Могао је Од, у сезони 1, да има визије да откривају будуће ситуације или излаз из лавиринта. Ове визије су насумице и привремене, и они га остави рањивим за напад. Ова моћ је ретко користи, можда зато што је њено активирање био сувише случајане (тако да и други могу да користе своја овлашћења када желе), и Џереми je га избрисао ненамерно после суперкомпјутера ажурирања. Since then, Џереми је размотрио ова моће да је непотребна и никада није поново инсталирна.
  • Телепортација на кратког домета: У епизоди „Три је Одов омиљени број“, Џереми, да буде опроштен да је расветлила Одову моћ, припрема га Телепортација. Али моћ имала грешку коју поделила Од у три копијама њега. Проблем је решен и телепортација је поправљена, али Од одбија да има ту моћ, с обзиром да се на крају није потребна.

Возило

Оверборд.

Оверборд је Одов виртуелно возило, са формом скејтборда. Ова је најбржа, али и најслабија од свих возила. Ова је љубичаста и магента, а предњи је у облику главе мачке, са носа и са брковима осликанима. Аелита је такође у стању да га јаше, али пошто сезоне 4, она обично уместо тога користи своја крила.

Галерија

Главни ликови
Џереми БелпоаАелитаЈуми ИшијамаОд ДеларобијаУлрик СтернВилијам ДанбарКсенаЕлизабет ДелмасЛора ГотијерФранц ХоперКиви