FANDOM

Од Деларобија је ученик на Кадик академији, и најкомичнији је од Лиоко ратника. Има плаву косу са ружичастим прамеом. Такође има много више енергије од било кога из групе, а и најгенијалнији је. Има пса по имену Киви ког скрива од Џима и осталих наставника. Женскарош је. У Лиоку је љубичаста мачка на летећем скејтборду и испаљује ласерске стреле. Његово возило је оверборд. Саманта је Одова девојка. Кад је Аелита дошла у стваран свет, Од јој је био „рођак“. Он је врло духовит и увек засмеје друштво.

Карактеристике Уреди

Од је, пре свега, веома посебан лик.. Он јасно показује своје комплетне ноншалантности захваљујући свом изгледу, што је одраз његове личности. Увек обучен у ружичасто или љубичасто, његова плава коса која је увек офарбана у љубичасто са предње стране и зашиљена (захваљујући гомили гела да га држе на мјесту) и његова индивидуалистичка одећа јасно указују на веселу и несташну особу која је као Од.

Увек у добром расположењу без обзира на околности, увек у потрази за новим вицевима за своју публику, или добар виц за коришћење, у комбинацији са својим малим растом (донекле ублажити његову фризуру) само чини га још значајнијим. Он није много осетљив, понекад може да постане груб и болан према другима, посебно у случају Сиси која је често мета његових вицева. Он је врло ексцентричан, увек изненади своје пријатеље својим новим ставовима и својом осетљивом страном, која их често зачуди, али их понекад узнемири и превише. Од није увек имао ову фризуру. У „Ксена се буди“, пре његових авантура у Лиоку, његова коса је била равна и кратка.

Он је у истом одељењу са својим пријатељима, а нема посебно екстремну зрелост, често се понаша детињасто. Живот му се не чини ништа друго осим игре, што објашњава његове неуспехе у предметима. У свакодневном животу или у учионици, тешко је то учинити, посебно док се забавља истовремено. Срећом по њега, Од може да рачуна на своје пријатеље да га држе на нивоу.

Једини предмети где је показао труд су уметнички, у којим је посебно добар. Он је рођен у породици светски познатих уметника, природно је само да би наследио од својих родитеља радозналост и свест да је су за њега тако карактеристични, а и помагали и претерано својим потпорним родитељима.

Од је мало заинтересован за све, као што су мода, сликарство и одређене спортске активности као што су жонглерство и акробатике (који служе као обука за своје експедиције у Лиоку). Изгледа да има посебан интерес за музику, која се појављује у бројним епизодама. Без категоризације, воли скоро све жанрове, али воли рок музику, коју он сматра истинским култом и наступа са другима на басу и гитари.

Као још једна карактеристика, Од је Кивијев радостан власник, малог пса непознате расе и чудне појаве: Киви није изузетно светао, и преузима ризик за свог господара који га је чак прокријумчарио у аеродрому, где су животиње забрањене. Ипак, постаје од велике користи у групи, понекад чак и штеди њихове животе.

Он је у 4. разреду на Кадик Академији за сезоне 1-2 и у 3. разреду за сезоне 3-4. У сезони 2 он има 12 година, и у сезонама 3-4 она има 13 година. У Код Лиоко: Еволуцији, она има 14 година и у 2. је разреду.

Односи Уреди

Од је имао сваку девојчицу из свог одељења за девојку, осим Сиси, коју не може да поднесе, а Аелита, која се скрива као Одова рођака је заљубљена у Џеремија и она не може да излази са Одом (али у епизоди „Реплика“, Аелита и Од су се пољубили како би преварити Николаса и Херва). Од свих тих девојака, Саманта је била једина за којом је Од остао луд - буквално. Од има јака романтична осећања према њој. Она се појављује у епизоди „Припрема за журку“, где је покушала да украде лаптоп. После повратка у прошлост, Џереми је дао Саманти лаптоп. Пошто се Саманта преселила на обалу, двоје нису били у стању да се виде, али се у епизоди „Финална рунда“ Од поново састао са Самантом, али мора да оде јер има важну мисију у Лиоку. У Код Лиоко: Еволуцији, Саманта се враћа на Кадик и живеће на академији неко време, али касније постаје веома узнемирена због збрке са Одом, који ју је назвао „цвекла“, јер је Ксена напао. Покушава да јој се извини, чак иде и да јој купи букет ружа.

У Лиоку Уреди

Оружје Уреди

  • Ласерске стреле.png Ласерске стреле: Од је способан да испали стрелице из његовог шпалира на ручним зглобовима. У првој сезони, Од има 10 стрела, али у сезони 2, Џереми повећава број стрелица. Међутим, када се Одове стреле исцрпе, Џереми је у стању да их допуни.

Moћи Уреди

  • Штит: Од може да ствара штит испред себе за заштиту од ласера и других, представља орбикуларно поље љубичасте енергије. Претпоставља се да не може да га стално задржи, или му се понекад угаси у погрешно време. Овај штит изгледа да прикупи највише 100 до 150 бодова штете (уништен после три пуцња летеће раже у једној епизоди). Штит се ретко користи. На Земљи као спектар, Од га више користи.
  • Антиципација: Могао је Од, у сезони 1, да има визије које откривају будуће ситуације или излаз из лавиринта у епизоди „Гас смејавац“. Ове визије су насумичне и привремене, остављајући га рањивим. Ова моћ се ретко користила, можда зато што је њено активирање био сувише случајно (тако да и други могу да користе своја овлашћења када желе) и Џереми je га избрисао ненамерно после ажурирања суперкомпјутера. Од тада, Џереми је размотрио да је ова моћ непотребна и никада није поново инсталирана.
  • Телепортација на кратак домет: У епизоди „Три је Одов омиљени број“, Џереми, да опрости Оду на укидање његове претходно поменуте моћи, припрема телепортацију. Али, моћ се покварила, остављајући Оду још два клона након што је извео телепортацију. Проблем је решен и телепортација је поправљена, али Од одбија да има ту моћ, с обзиром на то да на крају није била потребна.

Возило Уреди

Оверборд.

Оверборд је Одово виртуелно возило, са формом скејтборда. То је најбрже, али и најслабије од свих возила. Осликано је љубичаста и магента, а предњи је у облику главе мачке, са осликаним носем и брковима. Аелита је такође у стању да га вози, али од сезоне 4, она обично уместо тога користи своја крила.

Галерија Уреди

Главни ликови
Џереми БелпоаАелитаЈуми ИшијамаОд ДеларобијаУлрик СтернВилијам ДанбарКсенаЕлизабет ДелмасЛора ГотијерФранц ХоперКиви