FANDOM

Мегатенкови су велика чудовишта облика кугле и сигурно једино Ксенино чудовиште које није настало по узору на живо биће. Без дилеме заслужује титулу најјачег чудовишта, после Колоса. Као краба, и мегатенк је механичко чудовиште.

Изглед Уреди

Мегатенк је кугла која има два једнако подељена сегмента. Цела кугла је од чврсте, непробојне, тамносиве материје, од које је мегатенк готово неуништив. Могуће је видети и унутрашње делове када се спрема за паљбу: две металне шипке које спајају два сегмента, те црвену еластичну масу која омогућава нераскидиву везу између њих. На средишњем делу се налази прстен са Ксениним оком с обе стране. Мања Ксенина ока се појављују пре него што мегатенк крене да напада, мада му се ништа неће десити ако се она оштете. Оклоп је и даље изазов, будући да може да претрпи било који напад, чак и Аелитина енергетска поља.

Способности Уреди

Најјаче чудовиште. Упадљиво је и то што је његов ласер другачији: облика је елипсе и има провидну површину, што повећава површину штете. Ласер не може да уништи оклоп ни другог мегатенка. Ипак, торањ може да издржи неколико удараца (у епизоди „Код: Земља“ и „Контакт“). Једина мана мегатенка је та што су два главна Ксенина ока једине слабе тачке, због чега је незаштићен при томе.

  • Мегатенк ће употребити најчешће свој овални ласер. У већини епизода, жућкасти концентрични кругови се појављују и затварају у Ксенин лого – што дуже, то јаче. Ласер се обично неће вратити док не удари у нешто или некога. Ласер је у првој сезони скидао 50 животних поена, због чега ће особа преживети први ударац ако има преко 50 (у епизодама „Дневник“ и „Велики квар“). Аелита је показала да је у стању да направи штит од енергетских поља и да блокира ласер. И Улрик је у стању да блокира ласер својом сабљом, мада му се она брзо уништи после тога.
    • У трећој сезони, мегатенкови су почели и да хоризонтално пале свој ласер, стварајући готово неизбежну препреку.
  • Мегатенк ће понекад и употребити сопствену тежину да смрви Лиоко ратнике, због чега се они одмах девиртуелизују. Међутим, док мегатенкови јурцају као муве без главе у својој кугластој форми, може се десити да склизну са ивице.

Занимљивости Уреди

  • У епизоди „Лажни траг“, Аелита је испалила два енергетска поља на ласер мегатенка. Разбио се на делиће као да је стакло.
  • Изгледа да су мегатенкови настали по узору на кугле за куглање, што се види у неким епизодама када се Лиоко ратници шале на рачун мегатенкова.
  • Мегатенкови су прва чудовишта која су се појавила поново у Еволуцији и прва са површинских сектора која су се појавила у сектору 5. Исто важи за крабе.
  • Мегатенкови нису у стању да пале рафал.
  • Мегатенкови имају више Ксениних логотипа више од иједног другог чудовишта.
  • Мегатенкови су једно од два чудовишта која не лете, а не поседују доње екстремитете (друга су пузавци).
  • У Код Лиоко: Еволуцији, ласер им се уопште не враћа.

Галерија Уреди

Ксенина чудовишта
КанкрелатСтршљенБлокКрабаМегатенкЧуварТарантулаПузавацМедузаРажаКолосАјкулаУгорКаламарСпектриЗомбиПолиморфни клон