FANDOM

Колос! К као кућа!
− Од, „Хладан зној

Колос је највеће и најјаче чудовиште у серији Код Лиоко. Појавио се само у леденом сектору и реплици леденог сектора на крају четврте сезоне.

Изглед Уреди

Колос је џиновско, камено биће. На његовом телу, налазе се прорези пуни лаве, док му се руке разликују: десна је нормална, док лева рука има оштрицу. Колос поседује два главна ока Ксене: једно на лицу и једно на руци-оштрици. На оштрици се налази и неколико мини-ока. Колос на глави поседује и шест рогова.

Способности Уреди

Како би га материјализовао, Ксена мора да извлачи енергију из свих својих реплика. Колос је невероватно јак: било који ударац може да девиртуелизује сваког и да уништи Скидбладнир у секунди.

Једини познат начин да се Колос уништи је нанети штету оба ока: на лицу и на оштрици. Када је, рецимо, Улрик забоо сабљу у око на лицу, посегао је за оним на оштрици, тако да је Ксена морао да извлачи још више енергије како би ојачао Колоса.

Када Колос пипне торањ, аура око торња постаје црвена докле год држи руку на њему − вероватно због или изузетно јаке топлоте коју поседују, или због тога што преноси податке у торањ и ставља га под Ксенину контролу, или оба. Скид је и уништен од стране чудовишта у епизоди „Чврсто на Земљи“ тако што га је откачио од торња и подморница је одлетела у дигитално море. Колоса је поразио Улрик, који се девиртуелизовао убрзо након што је тело чудовишта пало на њега.

Занимљивост Уреди

  • Од је чудовишту дао име у епизоди „Хладан зној“. Каже „К као кућа“, мада није сигурно чија кућа.
  • Улрик је једини који је уништио Колоса.
  • У коначним епизодама четврте сезоне, настанак Колоса представља катаклизму.
    • Упознавање тима Лиоко са бројем реплика Џеремија је натерало да двапут промисли о томе да се уништавају једна по једну.
    • Уништење Скида је касније навело Џеремија да направи анти-Ксена програм.
  • Све битке од пресудне важности…
    • Ослобађање Вилијама
    • Уништење Скида
    • Уништење Ксене
  • Колос се појављује само у леденим подручјима.

Галерија Уреди

Ксенина чудовишта
КанкрелатСтршљенБлокКрабаМегатенкЧуварТарантулаПузавацМедузаРажаКолосАјкулаУгорКаламарСпектриЗомбиПолиморфни клон