FANDOM

Ових буба у једној групи обично има пет.
Аелита, „Страшна дилема

Канкрелати су чудовишта која је створио Ксена и прва која су се појавила у серији.

Опис Уреди

Канкрелати су најмања Ксенина чудовишта и имају веома низак ниво интелигенције. Са мало животних поена и ниске грађе, канкрелат није нешто нарочито за просечног Лиоко ратника. Они се појављују у сваком сектору, најчешће леденом и пустињском. Канкрелати такође често иду у групама и ређе сами.

Способности Уреди

Једино оружје које поседује канкрелат јесте ласер који пали из лампице испод Ксениног ока. Ова врста ласера је слаба; односи свега 10 животних поена. Међутим, права снага канкрелата лежи у честој бројности и малој грађи, због чега их је тешко нациљати. Због овога Ксена зна да употреби канкрелате за нападе с леђа, као што се десило Јуми у епизоди „Лоша веза“.

Занимљивости Уреди

  • Канкрелати су прва чудовишта виђена у Код Лиоку и у смислу продукције и хронологије „захваљујући Аелитиним флешбековима“.
  • Канкрелати су једина чудовишта двапут материјализована на Земљу; први пут у епизоди „Лажни почетак“ и други пут као спектри у „Право на хвалисање“.
  • Јуми најмање воли да се бори са овим чудовиштима.
  • Реч канкрелат потиче од француског „cancrelat“, што значи „жохар“.

Галерија Уреди

Ксенина чудовишта
КанкрелатСтршљенБлокКрабаМегатенкЧуварТарантулаПузавацМедузаРажаКолосАјкулаУгорКаламарСпектриЗомбиПолиморфни клон