FANDOM

Граница
19 frontier
Датум емитовања (Француска) 7. јануар 2004.
Датум емитовања (САД) 13. мај 2004.
Оригинално име Frontière
Енглески назив Frontier
Сезона 1
Епизода сезоне 19
Епизода серије 19
Списак епизода
Претходна епизода
Песма убица
Следећа епизода
Роботи

Граница је деветнаеста епизода прве сезоне и серије Код Лиоко.

Тема Уреди

На почетку епизоде, Џереми стартује Аелитин програм за материјализацију у сред ноћи, али неуспешно пролази у последњем тренутку. Потом пита Аелиту да ли је исправно сакупила све податке и учинила оно што јој је рекао, и при томе избија мала свађа између њих. На крају се он извињава, али Аелита се одјављује.

Ујутру, долази Јуми и схвата да је Џереми лоше расположен. Након што је рекао Улрику и Оду шта се десило, каже да ће ићи у Лиоко да се лично извини Аелити. Даје Јуми своје колосалне белешке јер је она добила ту част да управља интерфејсом. Од и Улрик испраћају Џеремија у скенер. Међутим, у једном тренутку дошло је до проблема са виртуелизацијом и он бива заробљен у виртуелном лимбу, у суштини заробљен је у кабловима који повезују фабрички интерфејс са суперкомпјутером.

Аелита објашњава шта се десило. Она је у стању да комуницира са Џеремијем преко везе са суперкомпјутером и објашњава им да је потребно извући меморију из успутних торњева сваког сектора. Јуми, која верује да је због себе Џереми сад заробљен, враћа се на академију Кадик како професори не би посумњали ни у шта. Улрик надзире Аелиту а Од игра Тетрис на Улриковој конзоли.

Међутим, Ксена покушава да успори Аелиту како би суперкомпјуер избрисао једну од најзначајнијих особа Лиоко тима. Након што је сакупила меморију из леденог, пустињског и шумског сектора (где су је напали канкрелати) вештачка интелигенција схвата куда још треба Аелита да иде и поставља стражу испред торњева у планинском сектору у виду блокова. Улрик не може да пошаље Ода у Лиоко не знајући како то да учини, док је Јуми Џим одвео у канцеларију г. Делмаса због одсуствовања.

Улрик се враћа на академију да помогне Јуми, али не може директно да разговара са директором. Зато пита Сиси, која види шансу да се заувек отараси Јуми. Чак иако Улрик обећава да ће излазити с њом месец дана, она одбија да поразговара са њеним оцем како би Јуми изашла из невоље. Само након што јој је Улрик дао „надокнаду“ (пољубац) она се слаже да је спасе од директора. У томе и успева.

Након тога, Јуми виртуелизује Улрика у планински сектор да помогне Аелити користећи додатну меморију из конзоле коју је користио Улрик у ноћи епизоде. Он уништава блокове и Аелита успева да врати сву меморију и може да уђе у виртуелни лимбо. Тамо буди Џеремија и додирује га, враћајући га у фабрику. Тамо је у несвести и воде га у његову собу. Он каже да му је искуство било фантастично. Касније те вечери, Улрик зове Јуми како би јој објаснио ситуацију са Сиси, али је бесна и прекида позив.

Занимљивости Уреди

  • Ово је прва епизода у којој Ксена није напао Земљу.
  • Ово је и прва епизода без повратка у прошлост.
  • Ово је прва епизода која представља виртуелни лимбо.

Галерија Уреди

Епизоде прве сезоне
Ксена се будиЏиновски медаТешко је поверовати док не видишРаспуст у димуДневникВелики кварСтрашна дилемаПроблем са ликомРезСателитДевојка из сноваНевољаОсе у акцијиУ прави часЗамкаГас смејавацКлаустрофобијаАмнезијаПесма убицаГраницаРоботиНулта гравитациона зонаРутинаПрипрема за журкуЛажни светКод ЗемљаЛажни почетак