FANDOM

Господин Пак
Mister Puck 001
Датум емитовања (Француска) 28. септембар 2005.
Датум емитовања (САД) 23. септембар 2005.
Оригинално име Mister Pück
Енглески назив Mister Pück
Сезона 2
Епизода сезоне 5
Епизода серије 31
Списак епизода
Претходна епизода
Диван дан
Следећа епизода
Дан заљубљених

Гопсодин Пак је пета епизода друге сезоне и 31. епизода серије Код Лиоко.

Тема Уреди

Аелита има кошмаре у којима малог вилењака јуре вукови. Вукови га сустижу и она се одмах буди у том тренутку. Џереми предлаже да се врате у пустињачки дом. Једном тамо, Аелита има још једну визију са вуковима. Визија је води до слике са дрветом и иза ње налази лутку-вилењака чије име зна иако изгледа да је уопште не зна: господина Пака.

Док прегледају господина Пака на академији, Сиси стиже и мучи Аелиту тако што баца лутку наоколо, услед чега испадне кључић. Улрик га узима и даје Џеремију који схвата да је то кључић ормарића на железничкој станици. Откључавајући тамошњи ормарић, налазе видео-дневнике записане у ЦД-има Франца Хопера. Међутим, дневник је добро шифрован и било би потребно дуго време да се дешифрују.

Следећег јутра у школи, Ода и Улрика је покушао да запоседне Ксена користећи спектре, али им покушаји неуспешно пролазе. О томе кажу Џеремију и одлазе. Неколико секунди касније, спектар успешно запоседа Џеремија, који затим уништава дискове. На часу физичког, запоседнути Џереми се претвара да је изврнуо чланак. Пита да ли Аелита може да га одведе у амбуланту. Када их нико није видео, он је онесвестио Аелиту и киндаповао је.

Док Џереми води Аелиту у фабрику, остали сазнају шта се десило и прате га. Тамо се Улрик, Од и Јуми боре са Џеремијем и одузимају му Аелиту. Сви осим Ода, који је остао да одвлачи Џеремија, иду у лабораторију. На Одову жалост, Џереми има могућност да генерише струју и да јако удари челик. Од се успешно бори али је безначајно.

У Лиоку, Јуми и Улрик се боре са блоковима у леденом сектору. Џереми је поразио Ода и иде у лабораторију, где девиртуелизује Јуми. Блок је заледио Аелитину ногу тако да она не стигне до торња и стиже медуза да јој украде меморију. Од стиже у лабораторију и покушава да убоде Џеремијеве очи, само како би се сетио да носи наочаре. Ипак, стиже Јуми и бори се са Џеремијем док није одбачена. Улрик спасава Аелиту од медузе и трчи у торањ да га деактивира. Џереми је Ода скоро продрмао струјом, али је торањ деактивиран у последњем тренутку.

Након што се освестио, Џереми је објавио да је копирао дневник Франца Хопера на део суперкомпјутера са строго ограниченим приступом. Јуми теоризује да Улрика и Ода Ксена није успео да запоседне због њиховог искуства у Лиоку, што је и разлог онога што се десило. Џереми онда успешно иде у Лиоко, али након битке са мегатенковима (није виђено) је одустао од даљих одлазака у Лиоко, више волећи своје место у лабораторији. Сви се смеју због Џеремијевог смешног изгледа у Лиоку. Те ноћи, Аелита спава држећи господина Пака. Чујемо онда глас мале девојчице и сцена је затамњена.

Занимљивости Уреди

  • Ово је прва епизода серије Код Лиоко која је у САД емитована пре емитовања у Француској. Остатак сезоне је такође прво емитован у САД.
  • Показано је да Ксена не може да запоседне особе које су двапут или више биле у Лиоку.

Галерија Уреди

Епизоде друге сезоне
Нови редНеуцртана територијаИстраживањеДиван данГосподин ПакДан заљубљенихФинални миксКарика која недостајеУлог је на столуМрави војнициЗаједнички интересИскушењеНеочекиван обртНапад зомбијаУлтиматумФина збркаКсенин пољубацСтрах од висинеХладни ратВећ виђеноУ топ формиИма ли кога?Франц ХоперКонтактОткровењеКључ