FANDOM

Вилијамов повратак
Lyoko66
Датум емитовања (Француска) 13. август 2007.
Датум емитовања (САД) 18. мај 2007.
Оригинално име Renaissance
Енглески назив William Returns
Сезона 4
Епизода сезоне 1
Епизода серије 66
Списак епизода
Претходна епизода
Финална рунда
Следећа епизода
Двострука превара

Вилијамов повратак је прва епизода четврте сезоне и 66. епизода серије Код Лиоко.

Тема Уреди

Џереми користи програм суперкомпјутера за синтезу гласа како би убедио г. Делмаса да са њим разговара Вилијамов отац, кажући да је Вилијам отишао са њим у иностранство како би се оправдао његов изостанак из школе. Касније тог дана, Лиоко ратници се одмарају у дворишту, а Џереми и Аелита кажу да су употребили податке које им је послао Франц Хопер како би се рекреирао Лиоко. Те вечери, група иде у фабрику, где су успешно обновили Картагину, при чему Џереми обећава да ће обновити и остале секторе. Баш када су отишли, Вилијам се некако вратио на Земљу у скенеру.

У међувремену, Сиси, која је сазнала за постојање филма „Пако, диско краљ“ након што је прислушкивала Ода, употребила је ситуацију свађе између Мили и Тамије да постане главни уредник Кадичких новости и да направе чланак о филму.

Следећег дана, када остали налазе Вилијама на академији, он каже да се не сећа ничега што се десило након што га је ухватила медуза и да се једноставно пробудио у соби за скенере оне ноћи. Док је већина групе срећна услед њега који је жив и здрав, Џереми се пита како је успео да избегне уништење Лиока. Те вечери, Сиси, желећи да проузрокује још већи метеж, жели да интервјуише Аелиту о њеној (фалсификованој) прошлости, али Вилијам стиже и наређује Сиси, Мили и Тамији да изађу. Међутим, чим су он и Аелита сами, сазнајемо да је Вилијам и даље под Ксенином контролом. Он је баца у несвест и води у фабрику, где је виртуелизује у Сектор 5.

Џереми сазнаје да је Вилијам дошао код Аелите и иде да провери, али је касно. Чим је видео празну собу, зове Улрика и Јуми. Улрик зове Ода, али му се не јавља; Џим, мислећи да је Од одговоран за причу у новинама, тера га да учи диско плесне кораке. У Лиоку, Аелита се буди и успева да се ослободи од Вилијама, који је носи кроз средишњу зону. Џереми стиже у фабрику и виртуелизује Улрика, који почне да се бори са Вилијамом. Међутим, уместо да то учини, он изведе своју нову моћ, супер-дим, и јури Аелиту док се Улрик бори са пузавцима. Јуми стиже у фабрику и такође иде у Сектор 5.

На Земљи, сазнајемо да много ученика воли диско-филм и стижу до Џима како би им дао аутограме, дајући Оду шансу да побегне (вероватно гасећи Џимов бес према Оду). Вилијам, у међувремену сустиже и заробљава Аелиту и води је до небеског свода, где призива црну ражу и почне да иде ка једном од отворених тунела. У међувремену стижу Улрик и Јуми… шта Вилијам планира?

Будући да изван Сектора 5 тренутно нема ничега, Џереми схвата да ће Вилијам покушати да баци Аелиту у дигитално море. Јуми и Улрик узимају возила и почну да јуре Вилијама, али његова ража ослобађа летеће мине, девиртуелизујући Улрика. Потом троје (четворо, ако рачунамо и ражу) излазе из Картагине, а Од их прати у тунел. Представљено је да је све што је остало од Лиока само масиван ваздушан простор, а дубоко доле налази се дигитално море. Након кратке ваздушне битке, Јуми је скуцана са овервинга и почиње да пада, али је Од девиртуелизује на време. Вилијам онда хоће да баци Аелиту, али Од је хвата и црнокоси почиње да их јури. Од му уништава ражу, а Вилијам, схвативши да је поражен, кренуо је ка дигиталном мору и ушао у њега. Није се девиртуелизовао заувек, већ се само вратио свом новом господару: КСЕНИ.

Неко време касније, у сали, група проглашава Вилијама под трајном Ксенином контролом и Ксенину нову стратегију, која је састоји од свега што је потребно учинити да би се Аелита бацила у дигитално море. Онда Џим изводи перформанс филма у којем је учествовао.

Занимљивости Уреди

  • Оригинално француско име ове епизоде је Renaissance, што се може превести на српски као Препород.
  • Ово је последња епизода у којој су се појавили стари Лиоко аватари. Почев од следеће епизоде, тим добија нове аватаре.
  • Ово је прва епизода када, при крочењу у Картагину, није било потребно деактивирати кључ како би се зауставило сигурносно одбројавање; ову одлику су Аелита и Џереми одбацили при рекреирању Картагине.

Галерија Уреди