FANDOM

Блокови су једна од најчешћих Ксениних чудовишта, с једне стране и изузетно корисна, будући да поседују висок ниво интелигенције.

Изглед Уреди

Блок је обојен имеђу беж и жуто. Будући да је коцкаст, блок геометријски има шест страна. На странама се налазе прорези, а поседује и три пара црвено-наранџастих ногу. У месту где се ноге спајају, налази се сребрни диск са бодљама.

Блокови поседују по четири ока Ксене (њихова једина слаба тачка) на четири стране тела. Ока се налазе на испупченим светлобеж круговима. Захваљујући овоме, блок може да спречи напад из заседе, али не и ако се Лиоко ратник попне на његов врх.

Способности Уреди

Један блок ни даље није нешто посебно за само једног Лиоко ратника, будући да има само 50 животних поена. Ипак, његов коцкаст део може да се ротира независно од његових ногу, да не помињемо како брзо то уме да ради.

Блокови нападају на три основна начина:

Ласер: Најчешће оружје. Не чини много штете (одузима само 15 животних поена), али паљба може да иде и брже од паљбе канкрелата.

Ледени зрак: Једно од тежих оружја. Изузетно је опасно оружје јер је брзо и парализује жртву на одређено време. Напад је веома слаб – само 10 животних поена – и неретко је да блокови ухвате најчешће Улрика, неспремног. У првој сезони, они су били у стању да сасвим заледе жртву, док у осталим сезонама најчешће им заледе ноге како би их спречили да оду.

Ватрени прстен: Најјаче блоково оружје. Од друге сезоне, они су у стању да испаљују прстенове ватре, иако их ретко користе. Вредност је 25 животних поена, довољно је да будете луди, па допустити себе да вас погоде четири прстена и крај игре (!). Ипак, Јуми успешно може да се креће кроз прстенове користећи своје гимнастичке вештине у Лиоку.

Занимљивости Уреди

  • Три блокова ока задужена су за један од три напада. Четврто је контролни центар и најслабија тачка. Ова чињеница је у стању да помогне Лиоко ратницима тако да размисле које око треба напасти.
  • Изгледа да се најчешће појављују у леденом сектору.
  • У епизоди „Лажни свет“, након експлозије холограмске симулације, на месту се створило пуно блокова. Претпостављено је да су блокови најинтелигентнији, будући да су вероватно они представљали људе у симулацији, односно да су имали улогу вештачких интелигенција.

Галерија Уреди

Ксенина чудовишта
КанкрелатСтршљенБлокКрабаМегатенкЧуварТарантулаПузавацМедузаРажаКолосАјкулаУгорКаламарСпектриЗомбиПолиморфни клон